خدایا . . . < meta name="description" content="سلامتی وتندرستی" />

 خدایا . . .

همه ازتومی خواهند "بدهی "

            امامن ازتومی خواهم "بگیری "

                      خستگی ، دلتنگی ، وغصه ها را

                                ازلحظه لحظه روزگارهمه آنهایی که دوستشان دارم .

                                                                                      " آمین "



نظرات شما عزیزان:

پریوش
ساعت10:59---24 آذر 1394
مطمئنم از سرزدن به سایت من پشیمون نمیشی امتحان کن

مبینا
ساعت7:29---1 مهر 1394
سلام Haghjoo جان، خوبی؟ یه وبلاگ درست کردم که لیست وبلاگ های پرطرفدار درست کنم خوشحال می شم بیایی وبلاگت در این لیست ثبت کنی

مبینا
ساعت14:15---29 شهريور 1394
سلام Haghjoo عزیز خوبی؟ مطالبت خیلی ناز بود خوشم اومد ازش حیف وبلاگت بازدیدهاش کم باشه دوست جون برات پیشنهاد دارم به وبلاگ من سر بزن آموزش افزایش بازدید را قرار دادم بیا با هم تبادل لینک داشته باشیم

بهارک
ساعت13:20---26 شهريور 1394
سلام و ادب و احترام
دوست گلم Haghjoo جان مطالب وبلاگت خیلی خوشگله دوسش داشتم به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال می شم با وبلاگت تبادل لینک داشته باشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عمومی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 17 فروردين 1398برچسب:دعا,خدایا,خدا , | 10:18 | نویسنده : Haghjoo |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.